Koffieuitverkoop selecteert enkel en alleen absolute topkwaliteit koffies. Dat zie je terug in ons aanbod. Wij durven te kiezen. Met onze kennis en expertise selecteren wij een smalle selectie aan de hand van onze principes; eerlijk & duurzaam, vers & hoogwaardig en bovenal tegen de aller scherpste prijzen.

Van Lavazza tot illy, van Caffè Mauro tot  Caffè Vergnano. Van boon tot Iperespresso: wij staan garant voor kwaliteit.  Koffieuitverkoop biedt dan ook de 100% tevredenheidsgarantie. 

Bent u niet tevreden? Vindt u de koffie niet lekker? Retourneer dan uw niet-aangebroken pakken koffie en wij storten u geld terug. Betrouwbaar en transparant. Dat is waar wij voor staan.

Hoe werkt de ‘100% tevredenheidsgarantie’?

Wilt u gebruik maken van deze mogelijkheid? Geen probleem het werkt erg eenvoudig.

  1. U proeft de koffie. U mag maximaal één zak van dezelfde smaak uit uw bestelling openmaken en gebruiken om te proeven.
  2. Smaakt de koffie? Dan wensen we u veel koffiegenot toe.
  3. Bent u niet tevreden? Laat ons dat dan weten door te bellen met de klantenservice (030) 227 00 58
  4. Of een e-mail te sturen naar info@koffieuitverkoop.nl Vermeld daarbij alstublieft uw bestelnummer.
  5. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en laten u ook weten hoe u de overige gesloten verpakking(en) terug kunt sturen.

De voorwaarden

  1. Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice wanneer u gebruik wilt maken van de 100% tevredenheidsgarantie. Het liefst via e-mail, dan hebben wij de tijd om alles uit te zoeken voordat wij contact met u opnemen (meestal binnen twee werkdagen) om het met u te bespreken.
  2. De kans is groot dat wij u gaan vragen alle ongeopende zakken van de koffie die u niet lekker vindt terug te sturen. De aangebroken zak kunt u houden (wie weet kunt u er een buurman of buurvrouw blij mee maken). Wanneer de koffie die u niet lekker vindt onderdeel is van een proefpakket koffie, zoeken we een gepaste oplossing.
  3. Zorg ervoor dat de koffie in de oorspronkelijke verpakking wordt teruggestuurd. Heeft u bij de bestelling gratis extra’s gekregen, zoals glazen of mokken, dan vragen wij u deze ook te retourneren. Alle eetbare extra’s kunt u houden. Onze klantenservice zal u helpen en instructies geven over het retourproces.
  4. U kunt tot 4 weken na uw aankoop gebruikmaken van de 100% tevredenheidsgarantie. Maakt u zich dus geen zorgen wanneer het wat langer duurt voordat u de koffie gaat proberen.
  5. De 100% tevredenheidsgarantie komt naast de wettelijke garantie. Die wettelijke garantie geldt dus ook en houdt in dat een product, in dit geval meestal koffie, moet voldoen aan wat u als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
  6. We nodigen u graag uit om nieuwe koffie te proberen, maar er is maximum van 3 bestellingen per jaar dat u gebruik kunt maken van deze garantie.